Place - az értékesítési csatornák szerepe
Értékesítési csatornán azt az utat értjük, amelynek során a termékek, szolgáltatások a termelőtől a végső fogyasztóig jutnak. A vendéglátásban, a szállodaiparban és a turizmusban ez a vállalkozás és a vendégek közötti kapcsolatok megteremtését jelenti közvetett, vagy közvetlen úton. Mérje fel egy Ön által választott vállalkozás értékesítési csatornáit! A vizsgálatot az értékesítési út hossza alapján is végezheti. Útmutató: Az értékesítési csatorna megválasztása kiemelt szerepet játszik a célpiaci marketingben. Alapvető érdeke valamennyi vállalkozásnak, hogy eredményes kapcsolatot teremtsen a cég és a vendégek között, ennek fontos része a disztribúció.Az értékesítési csatorna hossza alapján klasszikus, tranzit, demigrosz, művi és közvetlen utakat különböztetünk meg. ezekre gondoljon a feladat megoldása során!