Eladásösztönzés szerepe a vendéglátó üzlet működésében
Az eladásösztönzés (sales promotion) többnyire rövid ideig ható ösztönző eszközök együttese, amelyek célja a fogyasztás ösztönzése.Az eladásösztönzés módszerei szerteágazóak, csak a kreativitás szab határt. Milyen eladásösztönzési módszereket javasolna egy vendéglátó üzlet (a profilt Ön jelöli meg) számára? Útmutató: Az eladásösztönzés módszereinek ismerete feltétlenül szükséges a feladat megoldásához. Ösztönözhetünk kereskedőket (szakmacsoportunkban őket nevezzük szállítóknak), vendégeket, vagy az általunk megálmodott és megvalósított /kitalált névvel és design-nal léphetünk fel. A feladat azt kívánja meg Öntől, hogy a tanultak mellett, azok hasznosításával szabadon szárnyaljon a képzelete! Ne felejtkezzen el a szakmai specialitásokról sem!