Iskolai eseménnyel kapcsolatos beszámolók
Az iskolákban számos olyan tevékenység zajlik, amelyről érdemes beszámolót készíteni, hogy a várható hatásokat elemezhessük. Gondoljunk csak a legfontosabb tevékenységre, az oktató-nevelő munkára, amelyet rendszeresen értékelni, elemezni szükséges a további fejlődés érdekében. Ezeket az iskola vezetője készíti, de beszámolót írhat a gazdasági vezető, az osztályfőnök és persze a diák is. Ez leggyakrabban akkor fordul elő, amikor a diákönkormányzat tevékenységének egy-egy időszakáról készül összefoglalás a diáktársak számára.
A diákönkormányzat beszámolója
Lépjen az Ön által használt szövegszerkesztő programba, másolja át a feladatot!
A megadott adatok felhasználásával öntse formába a tanult levelezési szabályok figyelembevételével a beszámolót!
Malomipari Szakközépiskola. Szegedi Jolán igazgató részére. Helyben. Beszámoló a 20…. szeptember 15-ei diák-önkormányzati ülésről. A szakközépiskola diákönkormányzatának vezetője, Prekop István szeptember 15-én beszámolót tartott az iskola tanulóinak. Az ülésen a következőket napirendi pontok hangzottak el: 1. Az új diák-önkormányzati tagok bemutatása. 2. A diák-önkormányzat éves munkatervének ismertetése. 4. Putnoki Rozália felkérése a gólyatábori beszámoló megtartására. A napirendi pontok meghallgatása után a Prekop István elnök kérte a tanulókat, hogy az új tanévben is aktívan vegyenek részt a diák-önkormányzat munkájában, valamint az osztályok közösségi munkáját szervezzék meg az osztályok diákbizottsági tagjai. A következő ülés időpontját 20 januárjára tűzte ki. Budapest, 20……… szeptember 16. Replán Ildikó diák-önkormányzati titkár.