Tananyag választó:
Vevő és eladó közötti kapcsolat (angol)
  • 11 foglalkozás
  • 1 gyűjtemény
Panaszkönyvben megjelenő konkrét panaszok étteremben, szupermarketben, játékboltban. A panaszok rendeltetése és azok orvoslása
Az üdvözlés és az elköszönés különféle formáinak bemutatása. Segítség felajánlásának módjai
Üzleti partnerrel való kapcsolattartás telefonon, levelezés útján, e-mailben. Táviratok, képeslapok (gratuláció és egyéb jókívánságok) telefonos üzenetek.
Különféle vevői panaszok (reklamáció, garancia, szavatosság) bemutatása és kezelése
Telefonos ügyintézés: üzenetek átvétele, időpont egyeztetése vagy módosítása, megbeszélt találkozó lemondása, téves kapcsolás, tudakozó felhívása és a telefonos meghívás elfogadása vagy elutasítása
Az ideális eladó jó megjelenésű, jó kapcsolatteremtő, képes rögtönzésre, megbízható, odafigyel a fontos ügyfelekre és mindig udvarias
Rendezvényszervező, Rent-a-Car szolgáltatásait igénybe vevő és játékáruház vásárló reklamációinak bemutatása, a panaszok orvoslása
Fizetés vásárláskor
A vevő orientálásának, meggyőzésének módjai. Érvelési technikák. A tájékozott eladó képes az egyes háztartási gépek tulajdonságait részletesen bemutatni
Áruvásárlásnál történő fizetés különféle módjai (hitelkártya, készpénz, átutalás)
Kereskedelmi kiállítások szervezése. Színhely és reklámanyagok biztosítása, meghívottak kiértesítése. A kiállítás egész területét őrző biztonsági cég megbízása.