Tananyag választó:
Reklám és promóció (angol)
- 9 foglalkozás
- 1 gyűjtemény
Az idegen nyelvű – papír és Internet alapú (online catalogues) – katalógusok és magazinok céljai, felépítésük és használatuk. Előnyeik és hátrányaik összevetése.
A hirdetés, mint az információ átadás vagy a meggyőzés eszköze. A hirdetéskészítés egyedi okainak bemutatása. Vizuális (mozgó reklámfilm, illetve poszter) hirdetések szerkesztése.
Reklámszlogenek bemutatása a kereskedelem különféle területein
Szórólapok összeállításának és kivitelezésének szempontjai
Az üzleti levélírás fontosabb szempontjai, a levélírás funkciói, az üzleti levél formája. Az üzleti levelezés időbeli kerete (pl.: válaszadás időpontja)
Korunk követelményei a vizuális marketing eszközök területén: gyors és effektív vizuális kommunikáció, egyszerű üzenetekkel, helyi marketingkampányokkal (a megfelelő célközönség ízlésvilágának figyelembevételével).
Reklámszakemberek adottságai, az innovatív készségek szükségessége. A reklámra való igény forrásai. Márkanév-építés a digitalizáció korában.
Honlapokról általában, készítésük, szerepük és használatuk előnyei
A telekommunikáció fejlődése az 1960-as évektől napjainkig, Műholdas Globális Személyi Mobil Kommunikációs Hálózat (GMPCS), e-commerce, chatelés az Interneten.
- 7 animáció