Tartalommenü
Értéke egy menü, mely akkor jelenik meg, ha az egér jobb gombjával az eszköztárra kattintunk.
Egy objektumváltozó, amely általános (vagyis hozzáférhető) az objektumok egész osztálya számára, azaz az a leszármazottainak. Olyan példányhoz is tartozhat, amely esetleg több objektum prototípusává is válhat. Az általános változók mindig meg vannak osztva és hozzáférhetők az őt birtokló objektum összes leszármazottja számára.
Eseménynevek
Értéke azon események listája, amelyeket az Imagine egy eszköztár változtatás párbeszédpanele kínál fel, ha megnyitjuk az Események fület és rákattintunk a Hozzáadás gombra.
Lehet standard vagy felhasználó által definiált. Minden eseménynek van egy neve és egy reakciója (az esemény törzse), s egy objektumhoz (osztályhoz vagy példányhoz) tartozik. A név határozza meg az esemény feltételét – például a haBalLe azt jelenti, hogy megnyomták az egér bal gombját. Az esemény reakciója LOGO utasítások egy listája. Ha az Imagine futtatja, hasonlóan működik egy bemenet nélkül meghívott eljáráshoz. Az eljárások listája tartalmazhatja a lokálisérték és a lokálisváltozó parancsokat is, hogy ideiglenes lokális változókat hozzanak létre az utasításlistához.
Névelőtag
Az Imagine ezt a szót veszi alapul az Eszközsor osztály új objektumainak névadásakor: tb1, tb2, tb3 … stb.