Vevőszolgálat szerepe, feladatai
A vevőszolgálat alatt azok a szolgáltatások értendők, amelyeket a piac szereplői az értékesítés hatékonyabbá tétele érdekében nyújtanak. A vevőszolgálati tevékenység a modern marketing egyik legfontosabb és legsokoldalúbb eszköze, ami meghatározhatja egy vállalkozás piaci pozícióit, árait, ügyfélkörét, kommunikációs stratégiáját és a disztribúciós politikáját (pl. milyen értékesítési csatornákat használ). Ismertesse a vevőszolgálati feladatokat a turizmusban! Útmutatás: Vegye figyelembe, hogy a vevőszolgálat olyan szolgáltatások nyújtását jelenti, melyek a vevők/vendégek számára színvonalasabb szolgáltatást nyújtanak. Ilyen szolgáltatás lehet a turizmusban az utazás értékesítése mellett a vízum beszerzése, a biztosítás megkötése, a különféle egyéni programok szervezése. Ezt a gondolatmenetet tovább víve állítsa össze a turizmusban alkalmazható vevőszolgálati feladatokat!