A korongdobós játék lejegyzése a következő módon történik. Az eredményeket itt is egy táblázatba jegyezzük fel. Egy megadott hosszúságú korongdobás sorozatnak a táblázat egy sora felel meg. Az első oszlopba kerül a korongsorozat ábrázolására szolgáló betűsor, ha pl. 2 piros egy kék, majd megint egy piros az eredmény, ezt a következő formában jelezzük: ppkp. Ezt követi egy összesítés a következő oszlopban, hogy a sorozat hány piros korongot tartalmazott, majd a következőben, hogy hány kéket. Az utolsó oszlop tartalmazza, hogy ezzel a sorozatról nulláról indulva melyik mezőre jutottunk el. (A kísérlet mindig a 0 pozícióról kezdődik, tehát ide mindig vissza kell állnunk mielőtt a korongdobást újrakezdenénk.)
Sorozat | Piros | Kék | Végállomás | |
1 | PKP | 2 | 1 | 1 |
2 | ||||
3 | ||||
4 | ||||
5 | ||||
6 | ||||
7 | ||||
8 | ||||
9 | ||||
10 |
A játék megkönnyítése céljából ehhez a játékhoz is készítettünk számítógépes animációt. A korongsorozatok hosszát a játék kezdetekor be kell állítani, egy kísérletsorozaton belül mindig azonos hosszúságú korongsorozatokkal dolgozunk. A szimuláció a kísérlet eredményét rögzítő táblázatot is kitölti a jobb áttekinthetőség végett. Lehetőség van egyszerre egy több kísérletből álló kísérletköteg elvégzésére is.